Cutest Little Girl singing paparazzi

July 17, 2011 :: Posted by - admin :: Category - Poker Video

Her name is Delilah and she is super cute. She loves to sing and sings very well

Tags: , , , ,

25 Responses to “Cutest Little Girl singing paparazzi”

  1. stagefright1997 Says:

    too cute

  2. Nodarsan Says:

    0:14 so sweet :*
    pa pa pa – no :D

  3. happygirl101122 Says:

    papapchi ! <3

  4. 808trigger Says:

    SO.. CUTE….MUST. LOOK. AWAY!

  5. orysig Says:

    omg, she is so effin’ cute! My head just exploded from cuteness overload.

  6. MrMonsterhighfan Says:

    she is just saying papapapapapapapapapapapapapapapapapapapapaapapaaaparazzi

  7. CoLiN201296 Says:

    papa papa papa papa no xD

  8. ducky381 Says:

    looks like my cuz so cute!!!!

  9. dorissoto Says:

    cute!

  10. MichelleKaulitz1999 Says:

    Papa, papa, papa, no!
    <3

  11. wheezd Says:

    awh shucksss how lovely C:

  12. Superdude1010100 Says:

    Papapapapapapapapapaparazzi :D

  13. berryhed Says:

    dawwwwwwwwwww, what a cutie!

  14. sspringfield Says:

    0:06 :D

  15. kris5120 Says:

    lmfao! So funny!

  16. MrZeloy Says:

    wawawakkkkkaa so sweeeeet

  17. akrepi8 Says:

    lol

  18. TheMrsDolly Says:

    Awwwe Shes Adorable I <3 When She Goes Pa Pa Pa Pa Paparazzi

  19. Anyone311 Says:

    lmmaaoooo :) ))

  20. MrsCarlisleSnape Says:

    “pa pa pa party” lol thats what it sounds like she is sooo cute and seems to be intelligent to be able to at least do that espeacially 4 how young she looks. :D x

  21. harmeet42 Says:

    papa no hahahah awwwwwwwwwwwwwwww

  22. woogirl56852 Says:

    soooooo cute pa pa pa pa no it not paparatzi

  23. fgdfglfgf Says:

    q ternurita

  24. princessraerae97 Says:

    soooooooooooooo cute !!!!!!!!!!!! i love it!

  25. ThatsmeJoanne Says:

    this was really cute xD

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.